Czy koszty SMS wysyłane przez pracowników z telefonów służbowych można traktować jako koszty promocji firmy
Pytanie: Członek zarządu zamierza wziąć udział w plebiscycie w kategorii biznesowej. Głosowanie ma się odbywać drogą sms. Czy koszty SMS wysyłane przez pracowników z telefonów służbowych można traktować jako koszty promocji firmy i wykazywać jako koszty reprezentacji, czy może koszty reklamy (w informacjach prasowych promujących plebiscyt są informacje o firmie, jej wyrobach)?
Testuj Portal PIT i CIT przez 14 dni!
To fachowy poradnik ekspercki, który prostym językiem wskazuje, czy i kiedy dany wydatek może być kosztem podatkowym, bez ryzyka błędnej interpretacji przepisów w obliczu niejednoznacznych interpretacji fiskusa i ciągłych zmian w przepisach.
- Pierwsza publikacja wyłącznie o kosztach podatkowych
- Koszty podatkowe omówione kompleksowo i na przykładach
- Każdy wydatek z 5 punktów widzenia: PIT, CIT, VAT, UOR, PKPIR
- Nie boimy się tematów trudnych, zagadnień niestandardowych
- Duży nacisk kładziemy na wyjaśnienie interpretacji podatkowych
- Gwarantujemy spokój podczas kontroli podatkowej
Logowanie:
Podobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer Pokaż listę wydań »
Numer 254 Maj 2024
Dostępny w wersji elektronicznej