Jak rozliczać kosztowo wydatki związane reklamacją i sprzedażą wadliwego towaru

Autor: Jan Borski

Dodano: 10 kwietnia 2022
Przedsiębiorcy z branż „towarowych” często ponoszą koszty związane z szeroko pojętym procesem reklamacyjnym. Mogą to być także dodatkowe koszty transportu, rozładunku, demontażu czy naprawy. Niekiedy są to koszty zwrotu klientowi poniesionych przez niego wydatków, związanych ze skutkami wadliwego towaru. Takimi kosztami są też te, ponoszone na sprzedaż czy utylizację wadliwego towaru. Jak należy prawidłowo rozliczać kosztowo takie wydatki?

Pozostało jeszcze 98% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Testuj Portal PIT i CIT przez 14 dni!

To fachowy poradnik ekspercki, który prostym językiem wskazuje, czy i kiedy dany wydatek może być kosztem podatkowym, bez ryzyka błędnej interpretacji przepisów w obliczu niejednoznacznych interpretacji fiskusa i ciągłych zmian w przepisach.

  • Pierwsza publikacja wyłącznie o kosztach podatkowych
  • Koszty podatkowe omówione kompleksowo i na przykładach
  • Każdy wydatek z 5 punktów widzenia: PIT, CIT, VAT, UOR, PKPIR
  • Nie boimy się tematów trudnych, zagadnień niestandardowych
  • Duży nacisk kładziemy na wyjaśnienie interpretacji podatkowych
  • Gwarantujemy spokój podczas kontroli podatkowej
Oferta specjalna »

Logowanie:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Autor: Jan Borski

prawnik, specjalista podatkowy

Nr 253 Kwiecień/maj 2024

Nr 253 Kwiecień/maj 2024
Dostępny w wersji elektronicznej