Jak rozliczyć kosztowo wydatki na instalację alarmową w wynajętym magazynie
Problem: Wynajęliśmy magazyn. Na terenie nowego magazynu wykonano instalację monitoringu za 8.000 zł oraz zamontowano system alarmowy za 9.500 zł. Czy wydatki te można zaliczyć jednorazowo w koszty w dacie wystawienia faktur, czy powinny zostać zsumowane i rozliczone jako inwestycja w obcym obiekcie? A jeśli tak, to jaką stawkę amortyzacyjną powinniśmy przyjąć?
Testuj Portal PIT i CIT przez 14 dni!
To fachowy poradnik ekspercki, który prostym językiem wskazuje, czy i kiedy dany wydatek może być kosztem podatkowym, bez ryzyka błędnej interpretacji przepisów w obliczu niejednoznacznych interpretacji fiskusa i ciągłych zmian w przepisach.
- Pierwsza publikacja wyłącznie o kosztach podatkowych
- Koszty podatkowe omówione kompleksowo i na przykładach
- Każdy wydatek z 5 punktów widzenia: PIT, CIT, VAT, UOR, PKPIR
- Nie boimy się tematów trudnych, zagadnień niestandardowych
- Duży nacisk kładziemy na wyjaśnienie interpretacji podatkowych
- Gwarantujemy spokój podczas kontroli podatkowej
Logowanie:
Podobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer Pokaż listę wydań »
Nr 253 Kwiecień/maj 2024
Dostępny w wersji elektronicznej