Jak rozliczać umowy zlecenia z własnym pracownikiem
Rozliczenia płacowe osoby, która wykonuje umowę zlecenia na rzecz pracodawcy zatrudniającego ją równolegle w ramach umowy o pracę, bywają w praktyce problematyczne. Wymagają one bowiem odpowiedniej znajomości (i umiejętności właściwego zastosowania) reguł kalkulowania składek ZUS i zaliczek podatkowych zarówno od świadczeń pracowniczych, jak i tych przysługujących zleceniobiorcom. Sprawdź na przykładach, jak rozliczać umowy zlecenia z własnym pracownikiem.
Testuj Portal PIT i CIT przez 14 dni!
To fachowy poradnik ekspercki, który prostym językiem wskazuje, czy i kiedy dany wydatek może być kosztem podatkowym, bez ryzyka błędnej interpretacji przepisów w obliczu niejednoznacznych interpretacji fiskusa i ciągłych zmian w przepisach.
- Pierwsza publikacja wyłącznie o kosztach podatkowych
- Koszty podatkowe omówione kompleksowo i na przykładach
- Każdy wydatek z 5 punktów widzenia: PIT, CIT, VAT, UOR, PKPIR
- Nie boimy się tematów trudnych, zagadnień niestandardowych
- Duży nacisk kładziemy na wyjaśnienie interpretacji podatkowych
- Gwarantujemy spokój podczas kontroli podatkowej
Logowanie:
Podobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer Pokaż listę wydań »
Nr 253 Kwiecień/maj 2024
Dostępny w wersji elektronicznej