Jak rozliczyć duplikaty faktur z lat ubiegłych
Pytanie:
Pytanie: Spółka z o.o. otrzymała duplikaty faktur zakupowych z lat ubiegłych (z 2017 roku). Czy te zakupy można ująć w miesiącu otrzymania duplikatu i uznać jako koszt uzyskania przychodu oraz odliczyć VAT?
Pytanie:
Pytanie: Spółka z o.o. otrzymała duplikaty faktur zakupowych z lat ubiegłych (z 2017 roku). Czy te zakupy można ująć w miesiącu otrzymania duplikatu i uznać jako koszt uzyskania przychodu oraz odliczyć VAT?
Testuj Portal PIT i CIT przez 14 dni!
To fachowy poradnik ekspercki, który prostym językiem wskazuje, czy i kiedy dany wydatek może być kosztem podatkowym, bez ryzyka błędnej interpretacji przepisów w obliczu niejednoznacznych interpretacji fiskusa i ciągłych zmian w przepisach.
- Pierwsza publikacja wyłącznie o kosztach podatkowych
- Koszty podatkowe omówione kompleksowo i na przykładach
- Każdy wydatek z 5 punktów widzenia: PIT, CIT, VAT, UOR, PKPIR
- Nie boimy się tematów trudnych, zagadnień niestandardowych
- Duży nacisk kładziemy na wyjaśnienie interpretacji podatkowych
- Gwarantujemy spokój podczas kontroli podatkowej
Logowanie:
Podobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer Pokaż listę wydań »
Numer 254 Maj 2024
Dostępny w wersji elektronicznej