Spotkania promocyjne – rozliczenie wydatków na ich organizację w kosztach podatkowych

Autor: Rafał Kuciński

Dodano: 10 czerwca 2021
Rozliczenie na podstawie duplikatu faktury
W wielu branżach organizowane są tzw. spotkania promocyjne, na których przedsiębiorcy przedstawiają swoje produkty/usługi i podpisują kontrakty na ich dostawę/świadczenie. W celu organizacji tych wydarzeń ponoszą niekiedy znaczne wydatki przykładowo na materiały promocyjne. Oczywiście katalog tego typu wydatków i inwencja przedsiębiorców, są w praktyce niemal nieograniczone. Sprawdź, czy tego typu wydatki można bezpiecznie zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów.

Pozostało jeszcze 98% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Testuj Portal PIT i CIT przez 14 dni!

To fachowy poradnik ekspercki, który prostym językiem wskazuje, czy i kiedy dany wydatek może być kosztem podatkowym, bez ryzyka błędnej interpretacji przepisów w obliczu niejednoznacznych interpretacji fiskusa i ciągłych zmian w przepisach.

  • Pierwsza publikacja wyłącznie o kosztach podatkowych
  • Koszty podatkowe omówione kompleksowo i na przykładach
  • Każdy wydatek z 5 punktów widzenia: PIT, CIT, VAT, UOR, PKPIR
  • Nie boimy się tematów trudnych, zagadnień niestandardowych
  • Duży nacisk kładziemy na wyjaśnienie interpretacji podatkowych
  • Gwarantujemy spokój podczas kontroli podatkowej
Oferta specjalna »

Logowanie:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nr 252 Kwiecień 2024

Nr 252 Kwiecień 2024
Dostępny w wersji elektronicznej