Czy koszty SMS wysyłane przez pracowników z telefonów służbowych można traktować jako koszty promocji firmy

Dodano: 24 kwietnia 2023
Pytanie: Członek zarządu zamierza wziąć udział w plebiscycie w kategorii biznesowej. Głosowanie ma się odbywać drogą sms. Czy koszty SMS wysyłane przez pracowników z telefonów służbowych można traktować jako koszty promocji firmy i wykazywać jako koszty reprezentacji, czy może koszty reklamy (w informacjach prasowych promujących plebiscyt są informacje o firmie, jej wyrobach)?

Pozostało jeszcze 78% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Testuj Portal PIT i CIT przez 14 dni!

To fachowy poradnik ekspercki, który prostym językiem wskazuje, czy i kiedy dany wydatek może być kosztem podatkowym, bez ryzyka błędnej interpretacji przepisów w obliczu niejednoznacznych interpretacji fiskusa i ciągłych zmian w przepisach.

  • Pierwsza publikacja wyłącznie o kosztach podatkowych
  • Koszty podatkowe omówione kompleksowo i na przykładach
  • Każdy wydatek z 5 punktów widzenia: PIT, CIT, VAT, UOR, PKPIR
  • Nie boimy się tematów trudnych, zagadnień niestandardowych
  • Duży nacisk kładziemy na wyjaśnienie interpretacji podatkowych
  • Gwarantujemy spokój podczas kontroli podatkowej
Oferta specjalna »

Logowanie:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Numer 254 Maj 2024

Numer 254 Maj 2024
Dostępny w wersji elektronicznej